Handhaver integraal

Amsterdam
Beveiliging 36

Wil jij als BOA jouw bijdrage leveren aan de leefbaarheid en veiligheid in Amsterdam? Lees dan verder!

Functieomschrijving

Ben je in het bezit van een boa-getuigschrift en toe aan de volgende stap in een dynamische en toonaangevende gemeente? Dan is deze functie als fulltime boa misschien wel iets voor jou.  

Beschik je nog niet over een boa-getuigschrift, maar wil je wel graag als fulltime boa aan de slag in de gemeente Amsterdam? We bieden je een betaalde opleiding tot boa aan, waarna je (na een positief klikgesprek) per direct aan de slag kunt bij de gemeente Amsterdam. Klik op de volgende link voor meer informatie:  BOA in Opleiding

Hoe ziet je dag als fulltime boa er uit?
De dag (of avond) start, natuurlijk onder het genot van een kopje koffie, met een briefing van de aanwezig teamleider. Na de briefing weet je met wie jij je dienst draait en waar je precies aan de slag gaat. In de gemeente Amsterdam houd je toezicht en ben je verantwoordelijk voor het handhaven van de wet- en regelgeving. Als boa is geen dag hetzelfde. Je voert controle rondes uit, gaat af op meldingen van burgers en signaleert afwijkingen en overtredingen. Ook ben je verantwoordelijk voor het handhaven van het parkeer- en afvalbeleid. Burgers in de gemeente Amsterdam ervaren veel overlast door verkeerd geparkeerde voertuigen en verkeerd aangeboden afval of bij plaatsingen. Jouw inspanningen leiden tot een positievere beleving.

Vanuit je verantwoordelijkheidsgevoel ga je geen enkele uitdaging uit de weg en indien nodig en bevoegd treed je daadkrachtig op. Je weet dat zichtbaarheid en benaderbaarheid voor de burger van essentieel belang is in jouw rol als handhaver. Je bent er immers voor hen. Daarnaast sta je in contact met ketenpartners, waaronder de meldkamer, politie en handhaving. Je beschikt dan ook over uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden.

Om de veiligheid van jou en je collega's te garanderen is het goed om te weten dat je in de gemeente Amsterdam altijd in koppel werkzaam bent. Zo houd je elkaar scherp, vul je elkaar aan, en leer je van elkaar binnen de bevoegdheden die je als handhaver hebt

Kandidaten uit de omgeving van Almere, Hilversum, Utrecht, Haarlem en Purmerend nodigen wij van harte uit om te solliciteren. 

Over City 360
City 360 – specialist in toezicht & handhaving – is onderdeel van Safety Group en levert met haar werknemers een belangrijke bijdrage aan de leefbaarheid en veiligheid in de openbare ruimte, in gemeentes door heel Nederland. Wanneer je in dienst treedt bij City 360, ga je per direct aan de slag met jouw collega’s van de afdeling toezicht & handhaving gemeente Amsterdam. Onze afdelingen P&O, planning en projectmanagement, ondersteunen jou zodat je kunt doen waar jij goed in bent. Daarnaast kun je profiteren van aanvullende opleidingen en bijscholing van ons eigen opleidingsinstituut IVON.

 

Functie-eisen

Als handhaver moet je aan een aantal eisen voldoen. Naast dat jij binnen een straal van 70 km van Amsterdam woont, neem jij het volgende mee:

  • Een geldig BOA getuigschrift;
  • Een geldig RTGB certificaat (of bereid zijn deze via ons te behalen);
  • Een geldig rijbewijs B.

De aanvraag van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is onderdeel van de sollicitatieprocedure. Tijdens de sollicitatieprocedure zal je een oog- en sporttest moeten afleggen.

Wat we je aanbieden

Jouw harde werk wordt beloond. Jij krijgt van ons:

  • Een salarisindicatie tussen de €1.934,- en €2.903,- bruto per maand op basis van ervaring;
  • Ervaring op doen bij een dynamische en toonaangevende gemeente!
  • Een onregelmatigheidstoeslag van 20% tot maximaal 65% op zon- en feestdagen;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,19 per kilometer;
  • Direct een urencontract van 36 uur per week met een goede pensioenregeling; 
  • De kans om aanvullende opleidingen te volgen bij ons eigen opleidingsinstituut IVON Academy;
  • Uitzicht op een vaste aanstelling bij City 360 of de gemeente.

Contactinformatie
Ben je zo enthousiast geworden dat je meteen wilt solliciteren? Dat kan door je cv en motivatiebrief te uploaden, je gegevens in te vullen en te verzenden. Wil je meer weten over deze vacature voordat je solliciteert? Je kan contact opnemen met afdeling recruitment via 038-425 67 04, of neem rechtstreeks contact op met de recruiter. Haar gegevens vind je hieronder. 

Recruiter

Karen de Ruiter

E-mail
recruitment@safetygroup.nl
Telefoonnummer
06 102 445 33

Solliciteer nu

Loading