HR medewerker

Zwolle, Nederland
HR 20

-

Functieomschrijving

Ben jij een zelfstandige HR-professional? Adviseer jij je collega’s op een klantvriendelijke manier? Heb jij affiniteit met digitalisatie van HR-processen? Reageer dan direct!

Wij zijn per direct op zoek naar een

HR medewerker
16-20 uur per week

Iets voor jou?
Jij draagt op zelfstandige wijze zorg voor een tijdige en correcte afhandeling van diverse (administratieve) HR taken. Hierbij ondersteun je het lijnmanagement en de kantoormedewerkers van Safety Group en leg je verantwoording af aan de HR Manager.
Jij zorgt er met jouw duo-collega voor dat alle HR-processen gestroomlijnd verlopen en verder worden gedigitaliseerd en geoptimaliseerd. Samen zorgen jullie ervoor dat jullie weten wat er speelt en waar op dat moment de focus ligt.

Hier word je blij van

  • Verantwoordelijk zijn voor het totaalproces van (administratieve) HR-werkzaamheden (in-, door- en uitstroom);
  • Adviseren op een klantvriendelijke en probleemoplossende wijze van je collega’s (medewerkers, leidinggevenden en management) op het gebied van HR-zaken;
  • Verzorgen van alle (administratieve en financiële) processen op het gebied van in- door- en uitstroom van de kantoormedewerkers van Safety Group;
  • Je zorgt ervoor dat door middel van jouw behulpzame en klantvriendelijke rol naar het (lijn)management en de kantoormedewerkers HR-zaken correct worden uitgevoerd, waarbij jij van toevoegde waarde bent voor de medewerkers in de informatievoorziening;
  • Contact hebben met de kantoormedewerkers en voert onder andere arbeidsvoorwaarden- en verzuimgesprekken;
  • Uitvoeren en beheren van projecten ter ondersteuning van de HR-manager. Hierbij kun je denken aan verdere digitalisatie en optimalisatie van het HR-systeem AFAS Profit;
  • Ad hoc reageren op spoedverzoeken en de juiste prioriteiten stellen;
  • Managementinformatie verstrekken aan het MT;

Functie-eisen

Hierin herken jij jezelf

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau (HRM) en bent een echte HR-professional;
  • Je hebt (recente) ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je bent minimaal 16 uren per week beschikbaar op in ieder geval de woensdag en de donderdag;
  • Je bent overtuigend, pro-actief, vasthoudend en oplossingsgericht;
  • Je hebt een energieke, no-nonsense mentaliteit;
  • Je bent dienstverlenend en staat tegelijkertijd stevig in jouw schoenen;
  • Je bent communicatief, zowel mondeling als schriftelijk erg sterk;
  • Ervaring met AFAS is een pré;
  • Je bent woonachtig in (directe omgeving van) Zwolle.

Wat we je aanbieden

Hiernaar ben jij op zoek in je werk

  • Een zeer afwisselende baan, waarbij geen dag hetzelfde is;
  • Een grote mate van zelfstandigheid om je functie te doen;
  • Vrijheid om samen met je leidinggevende je functie door te ontwikkelen;
  • Een transparante werkomgeving, met korte directe lijnen;
  • Mogelijkheden om een gedeelte van je functie vanuit huis te doen;
  • Een parttime dienstverband, met daarbij een passend salaris;
  • Pensioenregeling;
  • 24 vakantiedagen wanneer je fulltime werkt en 8% vakantiegeld;
  • Onbeperkt toegang tot een online leerplatform;
  • Exclusief personeelsvoordeel op diverse uitjes en producten.
     

Dit zijn wij
Safety Group is met merken als Traffic Support (verkeersregelaars), City360 (toezichthouders en handhavers) en Crowd Support (evenementenbeveiligers) één van Nederlands grootste dienstverleners op het gebied van verkeersbegeleiding, logistiek en veiligheid rondom evenementen en inzet van Handhaving en Toezicht.

Ben jij deze HR Medewerker?
Vul dan snel onderstaand formulier in voorzien van je CV en motivatie t.a.v. Liesbeth Bakker of Mariëlle Brunink. Voor vragen over de vacature kun je contact opnemen met Liesbeth via 06 10267824.

Recruiter

Liesbeth Bakker

E-mailadres

Solliciteer nu

Loading